Ексредакторка російського пропагандистського Першого каналу Марина Овсяннікова заявила, що медіа “не займається відвертими фейками”, а сюжет про “розіп’ятого хлопчика” на початку російської агресії проти України з’явився через “людський фактор”.

Сама журналістка на той час нібито була у відпустці, сказала вона в інтерв’ю ютуб-каналу “Ходорковский Live”.

“Відвертими фейками Перший канал не займається, які на колінках ліплять. Просто журналіст, який записав інтерв’ю, не перевірив його та видав в ефір”, — сказала вона з посиланням на інформацію від колишніх колег.

Овсяннікова також висловила думку, що Перший канал, нібито, не такий пропагандистський як RT, тому що 50% доходів заробляє самостійно.

За її словами, на RT витрачається багато бюджетних коштів, набагато більше ніж на Перший канал. Відповідно він більш одіозний пропагандистський монстр, зазначила вона.

Як розповіла Овсяннікова, через її ставлення до RT вона мала конфлікти з тодішнім чоловіком, який працює на цьому каналі.

Водночас журналістка заявила, що “завжди мала ліберальні погляди”, “слухала Ходорковського і Навального”, а Перший канал та RT — “ідеологічні близнюки”.

Вона також наголосила на тому, що в реальному житті зустрічала підтримку, зокрема й з боку українців, а вся “інформаційна війна та істерія є лише у соцмережах”.

Нагадаємо, що експрацівниця пропагандистського Першого каналу Овсяннікова з’явилася 14 березня в російському державному ефірі з плакатом “No war. Зупиніть війну. Не вірте пропаганді. Тут вам брешуть. Russians against war”. Вона кілька разів повторила: “Зупиніть війну! Ні війні!”, а в ефір швидко поставили інший відеоряд.

Згодом її визнали винною в організації неузгодженої публічної акції й хотіли відправити під арешт, однак через наявність двох неповнолітніх дітей лише оштрафували на 30 тисяч рублів.

Овсяннікова виїхала з РФ, а вже невдовзі з’явилася в ефірі найвпливовішої ТРК Італії RAI та в ефірі шоу “Che tempo che fa”, де закликала Захід скасувати антиросійські санкції. Призначення росіянки на посаду співробітниці німецької газети Die Welt та телеканалу Welt викликало обурення в активістів.

Після хвилі невдоволення Овсяннікову не відзначили німецькою Премією ЗМІ за свободу, водночас премію імені Вацлава Гавела за творчу незгоду на Oslo Freedom Forum 2022 вона все ж таки отримала.

Приїзд Овсяннікової до України спричинив хвилю обурення. 1 червня в Києві на базі Інтерфакс-Україна планували провести пресконференцію за її участю, однак через невдоволення захід скасували. Окрім цього, Інституту журналістики КНУ від імені організації Гаррі Каспарова Human Rights Foundation пропонували провести зустріч колишньої редакторки Першого каналу зі студентами.

4 липня журналістка повідомила, що більше не працює в німецькому виданні Die Welt і вимушено повертається до Росії, щоб вирішити з чоловіком долю їхніх дітей.

Джерело: ЗМІНА

попередня статтяЕлтон Джон і Кейко Мацуї: в Ірпені знищили рояль на якому грали світові зірки
наступна статтяДозвіл на тимчасовий виїзд дитини за кордон батьки зможуть надавати через «Дію»

Залишити відгук

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я